Inte skrivit på några dagar ju!

Igår fick jag besök av mina söner *lycka* Nu kanske jag kan må lite bättre, dock var jag så irriterad igårkväll pga drogsug som kommer när som helst. Kan ju inte jag styra över tyvärr. 
 
Återkommer till detta senare eftersom jag skriver från början av mitt liv-nu :)
 
Tänkte bara flika in att jag färgade håret med "poppy red" och svart underhår här om dagen och jag är väldigt nöjd :) funderar nu på om jag ska sätta i mina clips, med löshår såklart ;P Jag ska fläta i riktigt löshår nästa gång jag får pengar, denna månad blev lite fattig. Ska lägga upp bild på håret sedan.
 
Jag gör nog ett nytt inlägg senare om hur historien för mig fortsätter och hur mitt liv nu egentligen helt har raserat pga människors lögner! (ja, jag är väldigt bitter och bara 23 år)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

yoana.blogg.se

Vem är jag?

RSS 2.0